Woda kokosowa

Na zdjęciu kokos z kwiatkiemKażdy z nas ma swojego idola. Może to być aktor, muzyk lub sportowiec. Wielu ludzi osoby publiczne traktuje jako swego rodzaju wzory do naśladowania. Szczególnie często zdarza się to osobom młodym, które poszukują swoich autorytetów. Dlaczego wybór często pada właśnie na osobę sławną? Otóż są to osoby, które osiągnęły w życiu sukces, mają grono swoich sympatyków, często są to osoby atrakcyjne, są dobrze ubrane, zwiedzają świat. Osoby publiczne nierzadko wyznaczają panujące trendy. Warto zaznaczyć, że nie tylko w modzie, ale także w stylu życia. » Read more..

Witaminy, minerały i suplementy – Krzysztof Abramek

Książka “Witaminy, minerały i suplementy” Krzysztofa Abramka to swojego rodzaju uzupełnienie luki na rynku związanej z tym tematem. Poznaj całą prawdę o faktach i mitach na temat witamin. Witaminy i suplementy diety to nie da się ukryć ogromny biznes, który rozwija się właśnie w tym momencie na naszych oczach. Wszyscy twierdzą, że ich produkty są najlepsze, często ludzie dają się nabrać marketerom nie sprawdzają nawet składu tych produktów.

Jak do tej pory nie było na rynku pozycji, która by zawierała szczegółowy opis witamin, na co zwracać uwagę kupując produkty witaminowe, jak rozpoznać witaminę naturalną od sztucznej, co jest dobre dla naszego organizmu a co niekoniecznie.

Jakie informacje znajdziesz w tej publikacji?

 

  • dowiesz się jak sprawdzić i porównać wartość poszczególnych preparatów
  • czy można i jak stosować preparaty witaminowe do leczenia chorób określonego typu
  • jaką alternatywę można zastosować dla preparatów witaminowych i suplementów
  • co możesz zrobić aby wspomóc działanie witamin i uzyskać jeszcze lepszy efekt końcowy
  • porównanie mocno reklamowanych witamin i suplementów – które z nich warto stosować
  • jak sprawdzić kompetencje i wiarygodność osoby, która sprzedaje nam witaminy
  • czego należy unikać, czego na pewno nie wolno spożywać bo może zagrozić to naszemu zdrowiu
  • jak przygotować się na rozmowę ze sprzedawcą witamin, jaki zestaw pytań dla niego przygotować, jak sprawdzić jego wiarygodność
  • znaczące różnice pomiędzy preparatami naturalnymi i sztucznymi, czy warto dopłacić do preparatu naturalnego
  • gdzie można znaleźć testy porównawcze witamin

Czy odczułeś, odczułaś kiedyś różnicę w tym jak się czujesz po zażyciu produktów witaminowych lub suplementów diety? Pomyśl jakie efekty można osiągnąć jeżeli stosuje się witaminy mając na ten temat solidną wiedzę. Należy sprawdzić to co jest bardzo rozreklamowane, nie zawsze najbardziej znane produkty są najlepsze. Często zdarza się tak, że dla nas będzie lepszy inny preparat niż dla kogoś innego. Zachęcam Cię do przeczytania poradnika Krzysztofa Abramka pt. “Witaminy, minerały i suplementy“. Kliknij na poniższy obrazek i pobierz darmowy fragment:

 

 

Jak zostać wegetarianinem?

Chciałbyś zostać wegetarianinem, ale nie wiesz jak zacząć? Przeczytaj poniższe wskazówki, a znajdziesz się na dobrej drodze, dowiesz się jakie kroki należy podjąć na samym początku.

Jak zostać wegetarianinem krok po kroku?

 

  • Po pierwsze przestań jeść mięso! Może Ci się to wydawać proste i banalne, ale czasem takie nie jest… Mięso jest ukryte w różnorodnych potrawach np. w zupach, sosach lub innych potrawach pochodzenia zwierzęcego. Zawsze zwracaj uwagę na składniki tego co jesz.
  • Idź na zakupy najlepiej do warzywniaka i kup świeże warzywa oraz owoce. Staraj się zawsze jeść coś takiego co bardzo lubisz, dzięki temu nie będzie Cię kusiło to aby powrócić do jedzenia mięsa. Upewnij się, że Twoja dieta jest bogata w składniki odżywcze potrzebne do normalnego funkcjonowania Twojego organizmu. Łatwo jeść na początku tylko chleb, owoce i warzywa, ale zwróć uwagę, że to nie wystarczy, musisz dostarczyć organizmowi odpowiednią ilość białka. Proteiny znajdziesz w groszku, jajkach, mleku, soi a także w orzechach.
  • Rób zakupy w zaufanych sklepach, takich, które mają w ofercie tylko i wyłącznie świeże produkty.
  • Jak zostać wegetarianinem i jednocześnie dostarczać organizmowi niezbędnych witamin? Zaopatrz się w suplementy diety zawierające witaminy B-12, D oraz żelazo ponieważ tych składników będzie brakować w Twojej wegetariańskiej diecie. Suplementy diety to doskonały pomysł aby dostarczyć organizmowi niezbędnych witamin i mieć więcej energii w ciągu dnia.
  • Planuj swoje posiłki z wyprzedzeniem. Zastanów się co będziesz jeść jutro, pojutrze itd. Chodzi o to żeby idąc do sklepu kupować tylko te produkty, których w danym momencie potrzebujemy.
  • Spraw aby planowanie diety wegetariańskiej stało się Twoim nawykiem. Na początku wymaga to trochę dyscypliny, ale na pewno się opłaci.

Jak zostać wegetarianinem i nie rezygnować z ulubionych potraw?

Dowiedz się jak zostać wegetarianką nie rezygnując z ulubionych potraw - okładkaCzy możliwe jest bycie wegetarianinem i jednocześnie nierezygnowanie ze swoich ulubionych mięsnych potraw? A gdyby istniała książka, która podpowie Ci jak zastąpić produkty pochodzenia zwierzęcego, dbając jednocześnie o to, by wegetariańskie zamienniki były podobne do oryginałów i równie smaczne. Problemu nie ma jeśli po prostu mięsa nie lubisz… Ale niestety nie wszyscy tak mają :) . Chciałbym zarekomendować Tobie książkę Pani Lidii Szadkowskiej pt. “Kuchnia weganki“. Dzięki tej pozycji dowiesz się jak łatwo zamienić tradycyjne potrawy na wegetariańskie.

Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego artykułu będziesz już wiedzieć jak zostać wegetarianinem lub przynajmniej jak zrobić pierwsze kroki w tym kierunku.

Jak zmusić się do zdrowego odżywiania i ćwiczeń?

Zdrowe odżywianie oraz ćwiczenia fizyczne to dwie najlepsze rzeczy, które możesz zrobić dla swojego organizmu. Ludzie często żeby zaadoptować zdrowy styl życia muszą się do tego zmuszać. Nie jest łatwo od tak po prostu zwracać uwagę czy to co jemy jest zdrowe, dla niektórych nie jest również łatwo zacząć regularnie uprawiać sport.

Jak zmotywować się do zmiany stylu życia?

 

  • Zastanów się jaki cel chcesz osiągnąć? Napisz na kartce zwykłego papieru wszystkie korzyści jakie spotkają Cię jeśli zaadoptujesz zdrowszy styl życia. Możesz na przykład napisać, że zmniejszy się ryzyko zachorowania na raka, będziesz mniej podatny na stres, oraz że zyskasz więcej energii i witalności. Bardziej będzie Ci się chciało działać i spełniać swoje plany życiowe.
  • Wyrzuć z lodówki całe niezdrowe jedzenie jakie się tam znajduje. Jeśli w lodówce nie będzie niezdrowego jedzenia to będziesz zmuszona/zmuszony zjeść to zdrowe. Nie pozwalaj sobie na jedzenie w fast foodach, to potrawy wysoko kaloryczne, bardzo niezdrowe. Znajdź inne sposoby wyeliminowania ze swojego życia niezdrowego jedzenia.
  • Spraw aby ćwiczenia fizyczne stały się Twoją rutyną. Pozwól sobie na chwilę zabawy dopiero wtedy gdy zakończysz ćwiczyć, wyznacz sobie nagrodę za to że ukończysz ćwiczenia. Takie podejście naprawdę Cię zmobilizuje.
  • Wykorzystaj ulubioną muzykę, programy telewizyjne aby Twoje ćwiczenia stały się przyjemniejsze. Kiedy ćwicząc słuchamy ulubionej muzyki lub też oglądamy ulubione programy telewizyjne czas szybciej mija. Zanim się obejrzysz minie już kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt minut intensywnego treningu.
  • Poszukaj zdrowego jedzenia, które lubisz, nie zmuszaj się do jedzenia czegoś co Ci nie smakuje. Staraj się nie robić wymówek, że teraz pozwolisz sobie na chwilę zapomnienie itp. Trochę dyscypliny sprawi, że wokół Ciebie po jakimś czasie będzie się znajdować tylko i wyłącznie zdrowe pożywienie, nie będziesz mieć szans aby zjeść coś niezdrowego.

Więcej na temat zdrowego stylu życia znajdziesz na stronie poradnik zdrowie. Znajdziesz tam krótką recenzję ebooka “Sztuka bycia zdrowym”, serdecznie polecam.

 

 

Zwiększenie wydajności mózgu

Nie wiem czy wiesz, że Twój mózg wykorzystuje 20% energii Twojego ciała. To tak naprawdę bardzo dużo biorąc pod uwagę jego masę. Prawidłowe odżywianie ma znaczny wpływ na zwiększenie wydajności mózgu. Odpowiednio dobrane pożywienie powoduje, że grubość połączeń pomiędzy neuronami się zwiększa. Czym te połączenia są grubsze tym trwalej zapamiętujemy daną informację. Jest to świetnie obrazowo pokazane na poniższym filmiku.

Jak zwiększyć wydajność mózgu?

Jeżeli chcemy aby nasz mózg pracował na optymalnych obrotach aby jego wydajność była maksymalna w naszej codziennej diecie powinny się znaleźć:

  • ryby
  • orzechy
  • ciemne pieczywo z nasionami
  • warzywa
  • owoce
  • dobre pożywne śniadanie na każdy początek dnia.

Zapraszam do obejrzenia poniższego filmu:

Jak zdrowe są owoce morza?

Owoce morz podaneOwoce morza są jednym z najlepszych źródeł białka, olejków eterycznych (kwasów tłuszczowych) oraz innych poprawiających zdrowie składników odżywczych. Czy jesz ich wystarczająco dużo?

Ryby chude i ryby tłuste – co zawierają?

Białe (nie tłuste) ryby takie jak dorsz, plamiak i płastugi, są doskonałym źródłem chudego białka, które zawiera niezbędne witaminy i minerały, w tym selen i jod. » Read more..

Dieta oznacza styl życia!

Tak zgadza się, nasza dieta to nasz styl życia, jesteśmy tym co jemy, jeśli odżywiamy się zdrowo to zdrowo żyjemy. Dzięki odpowiednio dobranej diecie możemy bardzo wiele zyskać, np. dodatkową energię, witalność, chęć do życia, a przede wszystkim dobre zdrowie. » Read more..

Zdrowe odżywianie i jego sekrety

Okładka ebooka Zdrowe odżywianie i jego sekretyOdżywianie ma ogromny wpływ na stan naszego zdrowia oraz samopoczucia. Jeżeli zależy nam na dobrym zdrowiu powinniśmy zwracać uwagę na to czym się odżywiamy. Wiele chorób szczególnie wieku średniego rodzi się z powodu nieodpowiedniej diety. Po co wydawać duże sumy pieniędzy na leczenie skoro możemy po prostu jeść zdrowo i nie martwić się o tego typu choroby. Jedzenie jest „paliwem” każdego człowieka, tak jak auto źle chodzi na słabej jakości mieszance paliwowej tak podobnie człowiek jedząc niezdrowo gorzej będzie funkcjonował. » Read more..